Slutet är nära och början kommer som en överraskning...

Det är lite så det känns dessa dagar...
Det är närmare slutet än man tror... och man överraskas varenda gång man inser att det bara är dagar kvar.
Sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut... snart är det över.
Då börjar terminen och skolan sätter igång. Inget latandes, inga sena kvällar, mycket plugg och mycket koncentration.
Var har jag energin?
Kommer den sen när man väl behöver den? eller måste jag börja samla redan nu för att orka hela hösten?

Imorgon ska husvagnen hämtas :) Då blir det att städa den och plocka lite.
Sen ska allt jag vill ha med mig in dit :)
Jag kommer knappast få plats med mycket.
Lite kläder, några cd-skivor, mina gitarrer, 4 st böcker och datorn...=)
Skissblocket får jag heller inte glömma :P

Ihhaaa :D Snart kommer det jag faktiskt längtat i två år efter...
Dit jag för ett år sedan absolut inte ville komma...
Och det som jag nu inte har en aning, om jag egentligen vill...

But what?
Detta är väl ändå inte slutet på allt?? :P
Bara på sommaren?!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0