Sovmorgon för mig inte...

Hej allihopa :)

Idag vaknade jag tidigt... eller klockan typ kvart över åtta. Å så hittar jag inte min mobil så jag ringer den. Å då visar det sig att den låg i min lillebrors rum...  stackarn jag väckte honom.
Idag måste jag städa en massa, och fixa med tvätt, och börja lite smått att packa. Sen när pappa hämtat husvagnen blir det full rulle. Den ska damsugas, dammtorkas och fixas lite här och var. Sen ska jag flytta in i den :)
Jag vill göra det så mysigt som möjligt. =)   Åh det ska bli så kul :D

Skolan börjar om mindre än en vecka, det är lite läskigt. Slutet är närmre än jag trott...
Haha xD Nejdå... det är ju då allt börjar :D  JIHAA!!
Det ska sjungas och spelasl, sjungas och spelas som bara den!! :D
=)

Vi hörs :)

Ta hand om er //sara

Kommentarer
Postat av: ¨Linn

Jag har bestämt mig, jag skriver gärna en spalt i din blogg, ska skriva en i en annas oxå :) Tack!

2009-08-21 @ 18:39:06
URL: http://lynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0