sista kvällen som 15-åring

Så ligger läget till.
Ikväll har jag umgåtts med mina vänner! Mycket god mat och kladdkaka. Bra umgänge och mycket skratt!

Nu är det inte långt innan jag går och lägger mig. Lite smått nervös inför imorgon. Då stagekören har sin "premiär" för julkonserterna! :) Jag ska sjunga nästan solo :)
Vi är 4 pers som sjunger trestämmigt Acapella. en låt som jag själv har valt  =)
Ska bli kul att se folks reaktion! :)


Sista kvällen som 15-åring känns inte jättespeciell... Då jag sen januari sagt att "Jag fyller 16 i år" varje gång någon frågat mig hur gammal jag är xD :P

Så om en månad så blir det ! "Jag fyller 17 år i år" :P

So it is!

GODNAT sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0