The end of christmas day

IRRITERANDE!
(jag skrev ett inlägg som försvann) så detta blir ett skitinlägg...

Jaja.. julafton är över. Maten var god. Jag och Foffa fick hela släkten (pappas sida) att leka 4manIsoffan. Slå deni ;) ålder från 6-75+

Imorgon bär det av till Mormor och Morfar där det blir julbord och julklappsutdelning med mammas släktsida. Och jag slår vad om att jag och mormor kommer sitta uppe längst och spela kort... vi lägger oss när alla andra vaknar xD


Äntligen vet jag också vad jag ska fylla mitt långa lov med nu när jag inte går i skolan.

*Pianospel
*Körkortsteoriövningar
*GÅ UT OCH GÅ BORT ALLT JULGODIS OCH JULMUST... (jag har säkert deruckit 1,5 liter julmust idag... =S)
*Handla kläder :)
*Lösa rubiks kub 2x2x2 som jag gav min lillebror... (som är svårare än 3x3x3.. vilket jag inte först trodde)
*Lösa rubiks kub 5x5x5 som min andra lillebror köpte till sig själv... (Det kommer ta mig typ 2 veckor...)
*Glo film
*Lyssna på musik :D
*SOVA!!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0