jag har blivit galen...

It´s crazy...
Jag höll för första gången i en bok från Stephenie Meyer i lördags natt...
I söndags så började jag läsa den.
I tisdags så köpte jag 2 och 3 boken plus filmen.
IDag (onsdag) Så har jag sett filmen, (ska se den ikväll igen) Jag har dessutom bara 3 kapitel kvar i andra boken...

För ett halvår sedan sa jag till mig själv.   "Sara, bara du inte dras in i dendära Twilighthysterin"

Idag... jag är som fast.



Lika gärna som man inte kan välja att bli Vampyr. Är det gjort så är det gjort...

Dethär är böcker jag kommer läsa gång, på gång... bara för att få ta del av den kärleken Ed och Bel har till varandra.


De har något som jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0