Så var sagan slut...?!

Jag har läst ut böckerna... tänkte först säga Äntligen...
men det känns inte så.

alla dessa timmar jag lagt ner denna vecka på å läsa. Vad ska jag göra nu?
8 timmar per dag, minst, som kommer kännas evighetslånga och tomma.

Och allt nytt jag tagit åt mig från böckerna...

Jag kommer inte kunna släppa dethär.

Troligtvis kommer jag börja göra ett tappert försök till att skriva en egen bok... men glädjen i att berätta något kommer troligtvis snart att dö i samma takt som jag inser vilken liten potential jag egentligen har...

Man ska börja med en historia... en intressant sådan. Sen ska man dessutom skriva på ett intressant sätt, locka läsare.
Jag kommer misslyckas redan på första meningen...

och komma på ett bra sätt att runda av storryn... jagmenar goodluck!

Men jag ska försöka. För detta, liksom allt annat, ger mig lite glädje i att försöka. Det gäller inte bara skrivande... utan musik, skådespelerier osv... men framförallt musik...

men nu ska jag testa att få igång ett skrivande...



ett tag i mitt liv var det ganska så mycket skrivanden för min del. Jag lyckades skriva en novel på vet inte... 60 eller 80 dataskrivna A4...

Jag ska försöka igen...
ska skaffa office först :)

Kram//sara

Kommentarer
Postat av: Thomasine

Fin blogg du har :)

2009-07-08 @ 14:15:48
URL: http://thoomasine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0