Skiftande intressen!

Mitt liv just nu är ganska underligt.
Jag har intressen som jag älskar. Men jag älskar det periodsvis.
Vissa saker gör jag dock ofta. Andra saker gör jag veckovis.

Som nu tillexempel så sitter jag och skissar.
det gjorde jag också för ca 1 månad sen.
Förra veckan läste jag.
veckan innan det skrev jag ganska mycket på boken.
Ibland skriver jag musik...

men det är sällan jag hittar något jag kan göra vecka ut och vecka in... här hemma...

Skriva musik kommer jag för göra i massor i höst... och jag tror inte jag kommer tröttna på det alls:)

men jag är rädd för att möjligheten finns.

nu ska jag fortsätta att skissa... Emmett Cullen this time :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0