Stockholm; here I am!

Nu sitter jag på vandrarhemmet på långholmen :)
Min yngsta lillebror försöker sova medan min mamma och min andra lillebror står över mig och pratar... (våningssäng)

Jag varierar mellan att läsa och sitta vid datorn...
internet är dock segt.

idag var vi på cosmonova, jag besökte månen :) det var en cool film :)

Imorgon ska vi till arlanda och lämna de ryska barnen. =) tiden har gått så otroligt fort.

Vad vi ska fylla dagen med när de har åkt har jag ingen aning om, förhoppningsvis Grönan :)
eller stan :P

ska fortsätta läsa nu...

btw.... jag såg 2 porshar idag :D tog kort på en av dem ^^ :P


(min lillebror måste tro att jag fallit från ölandsbron eller något... för inget annat än en rejäl smäll mot huvudet kan väl förändra någon så mycket att den helt plötsligt fått ett underligt intresse för snygga sportbilar :) )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0