Midsommar - Högtiden då vänner samlas

Igår firade jag (som alla andra) Midsommar!

För ett år sedan... under midsommar... så var jag nere i tanzania och firade. Jag var sjuk och mådde verkligen inte bra. Så det känns som om det var typ 2 år sen jag firade sist.... för jag var inte så jättemedveten om vad som hände...

Men annars så känns det som om Midsommar är en högtid man gärna firar med vänner...

min midsommar var underbar :) Många av mina fina vänner var där... gamla som unga...
Så de som inte tar chansen att fira midsommar...

tänk om! Bjud dina vänner... de du umgås med mest.... eller de du kanske aldrig umgås med...!!

It will be perfect!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0