Fobivecka!

Jag ska ha en fobi-vecka!

Det innebär att jag varje dag under nästa vecka (v47) Ska ha en ny fobi varje dag. Detta ska jag göra som ett litet test för att se om jag klarar av det, hur andra reagerar. Men också för en liten teaterövning. Jag kommer givetvis berätta för er hur det har gått under dagen.

För att engagera er så vill jag att ni ger mig tips på vad jag kan ha för fobier.

Jag kommer även ha en fobi som sträcker sig över hela veckan. (de andra har jag nya för var dag.) Dv då har jag två st varje dag.
Den fobin som sträcker sig hela veckan får NI bestämma helt och hållet.
Jag kommer ta de tips som kommer in och göra en omröstning.

Ömröstningen börjar på fredag och slutar på söndagkväll.

Så ni har fram till på fredag att skicka in förslag!


Hoppas ni hjälper mig med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0