Höst-tema!

Äntligen har bloggen ett höst-tema!
Vad tycks? Snyggt?
Snart är det vinter och då får jag väl ta å göra ett litet vintertema :)
Jag lyckades fixa det som krånglade... dvs bakgrunderna. Och ja, jag har lärt mig lite hur det fungerar..:) I´m smart!
Nu är det bara headern som bör bytas ut. :P spec färgerna xD
men det orkar jag INTE göra ikväll för nu ska jag se film och käka upp chipsen som blev över sen förra lördagen. Undra om de fortfarande är goda. Idag drack jag upp cidern som var kvar sen förra lördagen. Efteråt såg jag att det stod "Öppnad flaska förvaras kyld i 3-4 dagar" Jippi, mer än en vecka sen. Sen åt jag choklad som blev över också.
Jag ska inte kolla på hållbarheten på chipspåsen...
Nu får ni ha det bra :)  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0