Torsdag kväll, ungefär halv elva...

Jag sitter just nu i soffan på övervåningen och funderar på veckan och dagen som gått.
Jag har verkligen inte gjort någon nytta alls. Sett nästan en hel säsong av House... (första avsnittet såg jag i fredags i väntan på skjuts till byttan) och jag har ett kvar.
De andra 20-21 avsnitten har jag sett nu sen i tisdags eftermiddag.
Yeah, right. I don´t have any life.

Jag har diskat 3 kastruller, värmt upp lite mat sen i förrgår. (Jag har inte ens pallat att fixa käk?!)
Jo, jag bakade lite cokladbollssmet. Som fick ätas med sked ur en skål, jag hälde lite cocos på efter behag.

Det skulle inte förvåna mig om man ser mig i ett program för extremt överviktiga om sisådär 5 år eller så.

Wheat aree Ajm doing width maj lajfe?

varifrån får alla sin livsglädje?
Någon som har lite över till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0