Skolstart

Lagar mat för tillfället.
Första dagen i skolan idag. Blandade känslor. Kul å träffa kompisarna, kul å se lite av de nya ettorna (hoppas dock på att få lära känna dem lite mer).
Mitt schema blev påfyllt, nu går jag nästan varje dag till kl 17.00. tvåan är tuff.
Jag hoppas verkligen att detta året känns bra. Annars vet jag inte vad jag gör. Troligtvis byter skola.
Men det vill jag inte, för jag vill gå här, jag vill klara dethär!
Jag ska försöka uppdatera lite oftare om hur det går, vad som sker och hur jag mår.=)
Imorgon får vi kändisbesök, första stagedagen=Kändisar. Ska bli kul å se vem som dyker upp. Jag hoppas på någon som är ny i branschen. Förra året var Magnus Carlsson här. Det var intressant! :)
Nu är maten klar...
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Du klarar det! Det vet jag att du gör! :)

Och jag finns här för dig!

2010-08-28 @ 13:33:58
URL: http://giventofly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0