[Ursäkta röran - Flytt pågår]

Just nu vilar jag lite.
Har precis packat massa koppar, muggar och tallrikar jag bl.a fått av farmor.
Alla köksgrejer är nedpackade, nu är det bara lite andra prylar jag har i rummet kvar, sist flyttas kläderna.
Jag håller på att flytta till egen lägenhet. Jag har tidigare bott inneboende, men känner nu för att ha helt eget, och jag utnyttjar detta fullt, genom att verkligen inreda och få det så mysigt som möjligt.
Jag har för min allra första lön köpt in mitt egna köksbord med 4 stolar. Det blev "Jokkmokk" från IKEA, och jag gillar det STORT!
En dörrmatta för 149.- har också införskaffats, och andra småprylar.
Imorgon åker vi (Mamma och jag) till Bk och ska fixa lite. Gardiner ska upp, lägenheten ska städas, köksbordet ska sättas ihop och de möbler som finns där ska sättas på plats=)
Senare ska jag få dit en soffa och även en bokhylla plus alla andra grejer jag inte tar med mig imorgon. Så som gitarr och liknande :)
Spännande helg dethär! :=)
Min fina ingång :D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter som att det blir riktigt mysigt! :)

2010-08-28 @ 13:32:37
URL: http://giventofly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0