Alla ♥ dag konsert med mycket bra ♫♪♫♪♫

Igår så höll min klass en konsert på skolan! Mycket intensivt men extremt kul!
Ett härligt gäng. Mycket bra musik och duktiga musiker.
Jag spelade både piano och sjöng. Och det gick väl hyffsat. =) För att vara första gången jag sjöng solo på en scen som denna :)
Nu är jag trött. Ikväll var Cellgruppen hemma hos mig. Jag har stått och bakat sen jag slutade skolan iprincip. Bullar och scones blev det! EXTREMT gott! =)
Måste tagga ner lite, sen ska jag sova. Imorrn är det kör. Sen ska jag och två klassissar filma till en skoluppgift. Sen blirre kalmar nästa! :D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

DU är duktig!! :D

2010-02-14 @ 06:01:05
URL: http://giventofly.webblogg.se/
Postat av: Magdalena

SV; Tror det beror mer på motivet än på fotografen... Men tack! :D

Klart jag inte har glömt bort dig! :P

2010-02-14 @ 11:02:02
URL: http://giventofly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0