En bussresa...

Eftersom jag bor där jag bor och går i den skola jag går så blir det en hel del buss. Kanske inte riktigt så mycket som alla andra har. Men jag påverkas av det också. En bussresa är alltid till fördel för att tänka, plugga eller göra saker man behöver göra. Har man dator med sig (som jag alltid har) Så kan man göra väääldigt mycket.
Trots det så har jag faktiskt tröttnat på dessa resor. Väntan ute i frysen, samma byggnader som glider förbi, alla pengar som går åt för resorna.
dessa alla smååånyar man åker igenom. Just nu är vi ute på en åker. Täckt med snö.
Loverslund är väl det enda bynamnet som fastnat på min hjärna. Sen vet jag inte fler byar här under resan.
Drygt faktiskt.
Och just därför skriver jag detta onödiga inlägg.
Man borde kanske bygga ett nytt tivoli här ute?
Så ser det roligt ut att åka förbi! :)
Hehe
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0