Nytt år :D

Vi har startat det nya året med att följa en tvådagars snyftserie... IMPACT! :D

SNyft snyft

Vi gör också en variant av "20" frågor.... men vi har nog bytt ut tjugo mot ett antal hundra.. i min kompis fall iallafall... Men jag kanske inte bör räkna frågor som "Är han päronförsäljare?", "Gillar han persilja?" eller "är han mattelärare?"
Hon hade ioförsig redan kommit fram till att det var en hyffsat känd amerikan... som är känd för sitt arbete, har 3 barn, fru och ne villa på 1000 m2... (efter vissa ledtråd ar från miss duktig...)

Vilken mattelärare har det lixom?? eller pärnonförsäljare?! jagmnear 1000 kvadrat?! o.O

Och om han äter persilja?!?!?!?! vem vet det lixom?!

Jag lovar... jag ger dig 100 kronor om du kan fixa ett skrivligt bevis (underskrivet) på om Bill Gates gillar persilja...
eller han heter väl så?
Eller nej..?

Nej han heter inte så...




Nu ska vi sova... GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0