stugmys - Danmark - Dag 1

Hej Allihopa!

Jusn nu sitter jag i min lillebrors säng i den stuga vi hyrt =) Vi är i danmnark!
Imorgn bär det av till legoland. (10 minuters gångavstånd!!!) Detdu... slå det om du kan :)

Det åskade som en galning tidigare i eftermiddag. Vi hade dörren öppen och mamma stod på vår lilla stugaltan. Ett starkt ljus skiner ned och bara 2 sekunder senare flyger mamma in i den lilla mysiga studgan och ett mullerdån hörs som jag aldrig hör förr. Hjärtat slog nästan 1000 slag den sekunden. Och man hann knappt räkna till 2 mellan blixt och dunder.

Efter det så åt vi lite. Sen gick vi ut och gick. Vi såg en ASTRÅKIG byggnad där det stod Landia på. Asgrå skitstor ful byggnad. Men jag sa bara. "Vi går in och kikar..."
Fatta vilken WOW upplevelse man fick nör man kom in där?

asså... man bara flög upp... en härlig utomhusmiljö med en fantastikt fin himmel. Och husen!! Och stenmurarna!
Man förlorade tidsuppfattningen...
Jag ska definitivt visa bilder på det sen när jag kommer hem... (jag har glömt sladd så däför inte nu..)

Andra saker jag och min familj gjort idag:

1) Suttit i en bil.
2) Åkt bro, helsingborg Helsingör
3) Sovit (eller jag iallafall)
4) Studsat på en sådandära Hoppekudde... i ösregn!!!   (jag blev blöt)  (jag och mina två brosor...)
5) gått till Legolandsingången.

Saker JAGhar gjort idag:

1) Åkt rutchekana på en restuarang.
2) Åkt rutchekana på campingområdet.
3) åkt en annan rutchebana på campingområdet.
4) blivit kär i en legobrandman... han är större än min lillebror men mindre än mig.. nej juste... det var ingen brandman!!!  det var ju en bonde :D

tihiii!!

Sen har jag typ inte gjort så jättemycket mer...  än att sitta här då!!



här kommer då visst en bild på min bonde... och ja... han har INTE varit med i bonde-söker-fru.... jag fann honom ändå =)

Kram på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0