Dåligt med internet som försvinner...

Jag skrev en blogg tidigare idag... från min syrras dator... men hennes internet försvann.... ska jag skylla på bredbandet eller på att jag envist skulle flytta datorn till en plats där mottagningen var utterst dålig??

Jaja...
Läget är nästan oförändrat... dock har jag insett (efter att ha läst bok två i twilightserien) att jag längtar sååååå efter någon att hålla om... att älska så mycket som Edward älskar bella...

men jaja... inget man ska nämna i blogg såhär...

Förövrigt mår jag bra... dock svider ögonen något otroligt efter dagens gråtandes.... (Ytligare ett fenomen bok 2 utlöser) Fenomen och fenomen... men ni fattar vad jag menar ;)

Ska sluta pladdra nu....


Bye och PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0