dåligt med mobilblogg som inte vill funka...

Nu sitter jag i soffan och storsvettas.... har en filt över mig och sedan datorn i knäet. så jag antar att jag får skylla mig själv. Jag fixade mobilbloggen tidigare idag... men den ville inte funka, surt.

idag har jag kommit hem från korpemåla!
har träffat Saara igår :) Och på kvällen så träffade jag Susanna :) Har saknat henne jättemycket... det var ju nästan 2 år sen sist ju! :)

klockan två var jag hos doktorn... såret såg bättre ut, beror nog på medicinen.

tredje boken blev utläst. och fjärde boken blev påbörjad... är på sidan 170 eller något sånt... så jag har väl läst upåt 250 sidor idag....

Ikväll blir det att läsa lite till och sen fortsätta på min egna story jag skriver...:)
har väl kommit ungefär 5 sidor nu... det är lite trögt nu i början... men det går nog snabbare såsmåningom! :)
önskar bara att det fanns någon som kunde läsa lte under tiden och säga vad den tycker...
Så är du frivillg så?? :P

Hehe xD

Ska nog göra annat nu...:P Lite sugen på å fixa layouten :)

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0