What a day!

I brist på bilder eftersom jag inte är hemma

Sitter hemma hos David =) Sista kvällen...=(

Idag har det hänt  mycket...=)

Först kornhill, sen gå lite kring stranden, åt glass, käkade mat, david kollade på scrubs jag gjorde.....?? Sen bestämdeviossförattgöranågotvettigare... david kontaktade hans kompisar.... vi skulle träffas på stranden vid 7. Jag och David kommer vid 5 över. Ingen av davidv vänner var där... vi väntar... då kommer tim... en okänd tid senare... vi diskuterar siffror (Jätteintressant :) ) Sen en tjugo i 8 undrar vi vart martin är. Ringer honom och ber honom ta med sig boll eftersom ingen annan hade det. han kommer 5 i 8. med boll, frisbee och bomurang...:) de va nice...

sen drog vi till stan, vi tänkte käka. Men lite komplikationer gjorde att vi aldrig hann till ett enda ställe i tid... allt var stängt. Martin stack och Jag och David drog hem till tim. Där diskuterades det musik... och jag avr tyyyydliiigen vääääldigt dålig på svensk-musikhistoria...

men jaja... nu är jag hemma hos david igen :)

Bye//sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0