Städar för fullt!!

För er som undrat vart jag tagit vägen idag så kan jag bara säga en sak...
på golvet och halvvägsinigarderoben. Där har dagens plats varit.
Halva garderoben är klar! (den hemska delen)
Du är det den ALLRA hemska lilla ytan... som nog lär gå ganska snabbt...
(beror på hur man jobbar) det tar ju lång tid om man ska blogga emellanåt :) xD

Jag gör nog inte färdigt allt idag. Men lite till ska jag allt göra.

Vill bara upplysa om hur duktig jag har varit... 4 kassar med kläder och liknande har fraktats bort ur mitt rum. Och så har 5 kassar med skräp fyllts. Jag tror jag fyllde ungefär en med smink... (utspritt i 2 kassar)

Det känns tungt...


KRam :D




Milkshaken från igår =)  (den som var ASGOD)  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0