Eurovision song contest 2009, Moskva, Ryssland, Europa, Världen, Atmosfären, Vintergatan, Galaxen, Universum....

Ja...

Jag somnade ju ioförsig någon gång mitt i... (jag han dock nääästan se alla bidrag)
Men vinnarlåten tyckte jag verkligne inte var bra!
Inte sverige heller. Bättre igår än i kvalet... men mycket bättre när hon var i globen och sjöng.

Det hade klart gått bättre för sverige om någon annan tävlat. Typ vem som helst... Sarah, Emd, Måns, Heat... någon bara... =)

Men men... what ever... nästa år är jag med =) Och då ska ni få se på andra melodier :D:D

Och inga plagiat eller meslåtar med viskningar till verser... och höga C´n i slutet så alla tappar andan och få smyga runt på golven för att leta efter damm de kan trycka in i öronen för att slippa att få tinitus...

Okej... Malena var okej... Bättre än att höra någon som försöker be det snällaste om att komma därifrån...







Haha vilket skitdåligt inlägg... xD :) 
men men....=)  här är det norska bidraget... och den EGENTLIGA VINNAREN!!





Kommentarer
Postat av: Bam Bam

SV: Frank och Marina ska dem heta :D

2009-05-17 @ 22:39:15
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0