Dags att sova...

Nu ska jag dra mot sängs.
Jag fick reda på att bilden jag skickade till en av vinnarna kom fram idag. Hel och oskadad!
Det känns skönt.
Nu har jag två bilder kvar att fixa i ordning.
en på Jacob Black och en på Min vän Magdalena och en "okänd" kille.... som för mej inte är okänd...
Jag tror faktiskt aldrig att jag blivit så nöjd över en bild förut som jag blev över bilden på Magdalena...
Dock är inte killen färdig ännu...
Det tog mindre än en timma att färdigställa henne... och WOW jag är förvånad över mig själv och resultatet.
Det enda som saknas är lite rätta skuggningar och finslipningar på vissa delar.
Men annars är jag extremt nöjd!
En bild ploppar väl upp här när jag såsmåningom skissat färdigt lite till! =)
Godnatt!
Magdalena vid mixerbordet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0