Förlåt!

Usch... jag har varit en hemsk bloggare denna vecka.
Jag som tänkt både ge er en hel uppsats om vad jag känner inför mina studier och framtid...
Men icke icke..
istället fastnar jag bakom en bok... eller 4 stycken.
Jag började läsa sista boken i twilightserien nu i natt. Jag är färdig med den imorgon så på onsdag... då förhoppningsvis får ni äntligen höra lite från mig.
Imorgon ska jag även till sjukhuset för att få bort förbandet kring mitt öra. Ska bli härligt å upptäcka om jag hör som jag borde nu! Så fantastiskt det hade varit. Och det underlättar allt. Slippa säga "VA?" hela tiden, inte tänka på med vilken hand man lyfter telefonluren, inte säga till att byta håll när man leker viskleken osv.
det underlättar ALLT om jag hör!
=)
Nu ska jag läsa! BYEE
Ni har fortfarande chans att gissa vem det är!
Jag har inte målat färdigt bilden ännu... men lär färdigställa den inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0