Mellan

Idag är en såndär mellandag.
Inget speciellt händer, skolan är soft, vanliga lektioner (förutom skolfotot då), inga krav på koncentration, eftermiddagen är ganska tom på måsten ingen kommer hit, jag ska ingen stans. Ändå är det fullt upp.
De dagarna då man faktiskt kan ta tid för sig själv, så kan man inte det, för de dagarna ska man ge den tiden till annat.
Plugg står upp ovanför öronen..
Och i ugnen har kakan precis blivit färdig...
Ska bara ta ut den!
Mycket god!!
back to buissnes.
När man bor hemma så har man folk runt en som kan hjälpa till om man inte har tid.
Du kan få möjlighet till att sätta dig vid ett dukat bord och slippa städa.
Visst kan jag sätta mig vid ett dukat bord, om jag inte tar undan gårdagens disk och låter den stå kvar.
Men det skulle nog inte vara så fräscht.
Bor man själv så får man ta konsekvenserna. Städ och disk.
Det tar tid och är energikrävande.
Förutom hushåll så ska skolan ha EXTRA mkt... eller så känns det bara fullt i huvudet.
Det jag syftar på är mitt historiaprov på fredag...
Nu ska jag plugga...!
Bye

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag vill se dit skolfoto! :D



Lite skoj att vi hade historiaprov dagarna efter varandra... ;)



Och du... Du har iallafall en läsare här! ;)

2010-10-30 @ 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0