Fredagen 3 september

Hej. Idag har skoldagen varit helt okej! Vi kollade på en hemsk film i historia. Black Hawk Down heter den. Allmänt hemsk ja. Sen en lång lektion med GemuEnsamble. Ganska kul faktiskt! :)
Även hade jag terminens första pianoletkion. Nice, spelade en Beatles låt.
Ikväll blir den första fredagskvällen jag någonsin spenderat själv. Lite konstig känsla.
Den har bland annat gått åt till att damsuga och torka golv. Snart blir det att laga någon form av mat och även steka kyckling.
Livet rullar på. Trots händelsen i onsdags...
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hmm... Sämst att det inte går att kommentera det blogginlägget som jag tänkt kommentera i snart nån månad... Men ja, här kommer en kommentar på blogginlägget under...



Jag tycker att du var oerhört modig som gjorde det!! Det hade jag aldrig klarat... Ser lite upp till dig för det faktiskt! ;) Du är stark Sara! :)

Love you!

2010-10-30 @ 11:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0