Första skoldagen =)

Idag har varit en GAAALEEN dag...
Det börjar med att jag missar bussen ut till torsås... PGA ATT JAG SÅG FEL.... grr..
Pappa fick skjutsa mig. Jiihaaa!
Skoldagen gick sådär... skönt med en lärare som verkligen INTE läser all information vi fått på papper... utan låter oss själva göra det hemma..! :)

Lärde känna lite polare också :) 
Hästen och Igge :P Eller kotten... (jag säger igge xD )
Själv blir man kallas Spidy :P
egentligen spidermonkey :P (Spidy :P )  eller SPidde xD haha :P

Jag kollade även på ett rum jag troligtvis ska hyra =) Mycket fint och härligt folk som hyr ut :) 

Detta känns bra... hoppas det håller i sig :D

Kram//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0