Sista kvällen...

Nu känns det.

Sista kvällen innan jag måste lägga mig tidigt. Imorgon är sista morgonen för sovmorgon. Sista sommarlovsdagen.
Den ska spenderas så vitt jag vet hittils... i mitt rum. Städandes...
Det är gött att kunna komma hem till ett städat rum efter långa skoldagar.
Morgondagen kommer troligtvis ochså spenderas i telefon i syfte att leta efter ett boende.

Jag kanske också sticker till stan. Behöver köpa in lite småsaker inför skolstart... i ÖVERMORGON!!!

Jag kommer troligtvis också gå till apoteket och biblioteket.
I syfte att lämna en bok och köpa lite behövliga saker...:P  (Huvudvärkstabletter bl.a)

Jag ska även vara nyttig imorgon. Gå en promenad, äta mycket frukt, lägga mig tidigt, sitta liiiiteeeee vid datorn.. (istället för mycket)...

Men hur mycket kommer jag följa detta är då frågan..
Då jag sist bestämde mig för att göra en lista med saker jag skulle göra... jag fixade 2 punkter av kanske 5... punkterna var:   The sims 2, och diskaefterfrukosten...

Men imorgon har jag INGET ANNAT VAL!!!!! :)

Ehm... ska skörda lite sockerärtor, sen ska jag titta på friends.  Sen ska jag sova...

Byee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0