Rubiks kub, musik och trötthet...

Det är morgonen det... Jag vaknade halv 12. Ovanligt sent.
Nu sitter jag och ska lära mig lösa rubiks kub... :) (Jag köpte en Wannabe Rubiks kub på ullared igår...)

Egentligen borde jag gå igenom alla julklappsinköp och börja klura på rim...


Sen kan jag ju bara tala om att igår på ullared fick jag en överraskning. Det stod en skylt vid entrén att Erik skulle uppträda och signera. Kuligt :D
Så givetvis köpte jag en skiva och snackade lite med honom! :)
Erik är nog den av ALLA idoldeltagare (som jag inte känner) som är snäll och trevlig bland fans. Som inte bara spelar glad utan verkligen blir det. (jag kan se falska leénden) Han är verkligen Ödmjuk som min vän magdalena säger :) 

Jag bifogar en bild på mig och erik! :)


Lyssna på en ny version av vinnarlåten! :)




Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Roligt att du fick träffa honom! :)

2009-12-22 @ 00:18:25
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Nataliyaa

din lilla lyckost ju!:)

2009-12-22 @ 08:58:01
URL: http://nataliyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0