jag svettas ihjäl...

Uscha. Jag har gått runt och svättats hela dagen. Det är så otroligt varmt att det är jobbigt.
Utan att jag ens anstränger mig! Jag borde satsa mer på min kondition och jag borde definitivt träna mer!
förr i tiden (2 månader sedan) Så var jag jätteduktig. Mellan påsk och skolavslutningen så var jag ute och gick varje dag. (med undantag för lördagar och ibland ev söndagar) Och då oftast i 1-2 timmar...

Jag gick faktist ner - förvånandsvärt - fem kilo (ungefär) Men de har jag nu redan gått upp igen...
Jag äter godis, sitter vid datorn, läser och gör inget annat...

uscha och fy på mig!!

Och ja.... jag vill fortfarande ha en Porshe... men en Vanquish är också lite lockande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0