Givande sommar?

Det känns så konstigt nu när skolan slutat och det är sommarlov. Det känns tomt liksom. Det blir ju inte bättre när man inte vet vad man ska göra sen. Vart man kommer att gå och om man kommer  bli nöjd över sitt val man kom in på.

En och en halv vecka till av ovisshet, av nervositet och koncentrationssvårogheter. Kommer jag klara av det?

Och om jag inte kommit in på mitt val?

Om jag inte kommit in någonstans?

Usch... detta är bara jobbigt...


För att återgå mer till sommarlovet och så.

Iår har det varit förvånadsvärt varmt ute! Det är mycket härligt =) Sommardraget var fantastiskt roligt och helt helt underbart! Jag lärde känna många fina personer.

Nu när man har varit hemma några dagar. De stora "träffaallaroligavännerdusällanträffarutanattdethändernågot" - "Högtiderna" är förbi. Sommardraget och Midsommar.

De man träffar nu är familjen... och andreas kompisar (som är jättesnälla) :)
så får jag inte glömma Foffiloff :) Som sov här en natt! Jag tror det var bar för mig. =)

Träffar man inte folk så fyller man sin dag med skit...
Man bara gör massa onyttiga saker. Sitter vid datorn och teven hela dan.
 


Och skitsaker som att skriva detta inlägg.... jag lägger ned nu... vet knappt var jag börja... och om slutet hade ngt med min mening att göra..

men tack till dig som läste... då kanske du har lite förståelse över hur min sommar blir :)


Men om 2 veckor förändras saker!

De ryska barnen kommer....   Jag hoppas jag tycker det blir bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0