Nervositeten till nästa steg...

Just nu är jag i ett sånt tillstånd att jag vaken vet ut eller in.
Den senaste veckan har mitt liv fullständigt vänts utochin. För 1 månad sedan så hade jag sagt att det är aslångt till skolavslutningen. Tiden har verkligen gått fort fort fort...

I sjuan verkligen längtade jag tills jag skulle få börja gymnasiet. Jag längtade inte mindre i åttan.
Nu när jag har 1 vecka och 4 dagar kvar... så vill jag verkligen inte sluta.
Jag känner mig inte färdig.
Samtidigt som jag känner att jag verkligen vill börja med musiken på allvar som jag kommer få göra inom mitt gymnasium.

Men jag vill inte lämna 9:an... jag vill förbli 15 år..

Jag kommer sakna min klass ASMYCKET....

Sjukt mycket...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
 hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0