Storstädning imorgon då!

Då hade man lovat brossan att jag skulle lämna ifrån mig mitt skrivbord till honom. Han ska nämligen flytta ned två trappor föratt vi ska ha de ryska barnen här i sommar igen...

Då skulle Tamara få låna hans rum...

Jag sa det till honom tidigare i kväll (dvs typ 6-tiden) eller snarare 7 halv 8

Så kom han in i mitt rum nyss och kollade konstigt på mig. sen sa han.
"Skulle inte du städa skrivbordet?"

Haha xD fatta vad allt ska gå snabbt när det gäller han...

Jag måste städa garderoben först... så jag kan få in allt jag har i mitt skrivbord där...


Haha xD

jaja :)



(såhär såg det ut sist det var riktigt städat... dvs i februari =)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0