Då var veckan över...

En timma och tio minuter i skolan imorgon är allt som krävs. Lite kör bara :) underbart roligt ändå.
Det är sjukt vad veckorna går snabbt. Sjukt snabbt. Det är helt sjukt! Sjukt sjukt sjukt sjukt sjukt...
Man måste snart börja tänka på julklapparna, adventspyntet. (ja, jag ska göra det adventsfint i Torsås med, julgardiner, adventsstake och stjärna i fönstret. Lite tomtar och änglar, en och annan ljusslinga och massor av levande ljus och kanske någon girlang.
Sen fyller jag ju faktisk år om ungefär en månad... :) det ska bli kul! Då blir det tårta för hela slanten... och jag lär gå upp några kilon. Hoppas jag får ett spinningscykel eller ett träningscenter. För då är det ju lungt :P
Nu ska jag snart dra och sova. Först måste en huvudvärkstablett slinka genom halsen.
godnattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0