Dåliga matvanor...

Hej...

Nu sitter jag i sängen. Jag vaknade vi 7 tiden. Jag hade somnat med glasögonen på, medan Magdalena kollade in min facebook... Hmm.. :P
Nu är det lite musik i hörlurarna. Magen kurrar. Men det är väl inte så konstigt efter gårdagens mat-planering. Eller icke-planering kanske.

Det blev frukost vid 13.30, bestående av potatis och panerad fisk. Det blev Lunch vid ca 17.30, bestående av en Mc Chicken JR och en helt vanlig HB. Sen åt vi kvällsmat ungefär en timma senare. Bestående av biostadens goda Snacks-chips, en cola (som vi glömde inne i salongen, halvdrucken, (jag vågade inte dricka ifall jag skulle bli kissnödig xD)) Och massa godis.
Bra mat-dag?

Knappast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0