Show, bröllop, sjövandring, bilåkandes, bussåkandes och en kurrande mage...

Jadu... denna helg har varit FULLPACKAD...
Jag tar det mesta kortfattat..:P
sen kommer troligtvis bilder :D
I fredags så var det Show med klassen :) Det gick bra..! =)
VI VAR SÅÅ SNYGGA! :D
I lördas tidigt på morgonen tog jag tåget... (09.09) inte världens roligaste resa precis... fyra byten, korta väntetider och springandes mellan tågen...=)
Jag blev dock väldigt förvånad när jag upptäckte att jag skulle sitta i 1:a klass :D (vilket jag inte såg på biljetten utan först när jag gick in i vagn nummer 11 plats nummer 11. )
Fick även åka 1:a klass på X2000 :D
efter 4 tåg och en bussresa var jag framme i mullsjö. Jag träffade Joel än vääääldigt snabbis innan jag försvann vidare för att göra mig i ordning till bröllopet...
Ett mycket vackert bröllop i en mycket vacker kyrka! :)
Festen var mycket rolig och god mat =)
Jag somnade mycket trött och vaknade kl 8... 3 minuter innan mobilen vaknade.
Jag packade käkade en macka och gick sedan från nyhem (där vi bodde) till mullsjö...
Träffade joel igen... vi gick ett varv runt sjön... och jag hann precis kika in i hans lägenhet innan det var dags att dra mot kalmar igen.
väl hemma i lindsdal så packade jag om... sen drog jag till torsås... tråååååkig bussresa... och ösregn när jag sedan gick hemmåt...
Nu är jag hemma och har tråkigt.....
godnatt såsmåningom!

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

Asså hahah klart jag visste vem du var !!!( Med tanke på att du skrev att du träffat Joel hahah :D)

2009-10-12 @ 20:47:13
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0