WWW?

Hittills har jag ALLTID när jag surfat runt struntat i att skriva WWW framför adressen.
Nu måste man tydligen göra det?
Det blir alltid fel när jag ska skriva tex blogg.se och struntar i www...
Koooonstigt.
men i have to live with it.
Imorgon blir det sovmorgon till någongång vid 12 tiden då jag ska bli sminkad...=) efter det blir det att bila ner till Kalmar med Hilda som chaffis :) Och därmed sätter den sista kabaré föreställningen igång...
Wiiii vad kul det ska bliiiii! :)
På lördag ska farmor firas, sen ska jag allt ta å se en creepy Show...=)
Psyco Circus! :) Det är Stage-treorna som showar :D
sen ärre LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooOOOOOOooooOOooV :)
Nu ska jag se Riverside! :D
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0