Ledarträff och en extra lång lång helg!

Idag har jag varit på gudstjänst i vasa! Mycket härligt, med tre gospelkörer som sjöng!
I eftermiddag var det ledarträff och jag var sprudlande  och gav många idéer! Nu kollar jag lite jobbställen. Jag är sen, jag vet. Men jag har kollat tidigare men då inget hittat. Snart blir det varma mackor! =) Mumma
Imorgon är jag ledig! :D Ska till sjukhuset för en efterkontroll efter öronoperationen.
På tisdag är jag inte i skolan. Då är det friluftsdag och jag har valt ridning. Mellan 08.30 och 09.00. Så det blir skola på onsdag och torsdag. Ledig på fredag!
Nu i helgen har jag gjort en bloggdesign till Donika!
Kolla in hennes blogg ->här<-
Nu ska jag äta varm macka med champinjonstuvning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0