Sara Axelsson

(detta skrev min vän Magdalena på sin bilddagbok. Snacka om glad man blir!)



Sara Axelsson

Sara, Sara, Sara... Var ska jag börja!? Du är bra, massa bra. Du är nog den utav mina vänner som jag trivs bäst tillsammans med. Går inte att ha tråkigt med dig! :) Minnen... Stranden med Sussana, Rix-Fm i Kalmar, Öland, Bio, Torsås, Peron & Matta, Stage, nyårsafton... Många har vi och många fler ska det bli! :) Våra nätter... Och dagar... Oslagbart! <3 För att hitta en så bra vän som dig så behöver man leta länge, riktigt länge, vilket man väl kan säga att jag har fått bevisat för mig. Men till slut så hittade jag dig och det är jag otroligt glad för! :)<3 Du är nog i särklass en utav dom finaste på denna jord, i detta universum! <3 Skulle inte klara av att leva utan dig! <3 2010 ska bli VÅRAT år!! :) Och 2012... Året då jag flyttar till östkusten... :) Du är BÄST! <3 Känner att det här skulle kunna bli väldigt långt, men för att göra det kortfattat... JAG ÄLSKAR DIG SARA AXELSSON!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0