Göteborg central - Kalmar nästa!

Jag har varit på en liten tripp till Uddevalla, och är nu på väg hem!
Sitter på centralen i GBG och funderar över hur långsamt mobila är....
Vill ju hinna få ett helt avsnitt färdigladdat... för så slipper jag ha internet sen på tåget :P xD
Men det tar sin lilla tid..
Snart ska jag gå och köpa ngt ätbart att ta med på tåget, sen blir det 4 timmar på tåg och sen 1 timma i buss. SEGT!
sen får vi se om det blir Torsås eller Lindsdal inatt...
Soft vecka kommer det iaf att bli... Jag är inte ledig... men jag har inga lektioner On-fre...
Och en lektion i morgon =) dock är tisdagen full med lektioner hit och dit!
Jag lägger nog upp lite bilder på min Uddevallaresa såsmåningom :) men inte just nu! :)
jag vill passa på att tacka Magdalena och hennes familj för att jag fick komma!=)
TACK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0