Nytt pojkband med deltagare från IDOL 2009


Bild tagen från tv4 (http://www.tv4.se/1.1578947/2010/03/31/eddie_och_rabih_startar_houseduo)

Eddie och Rabih från Idol 2009 har startat en grupp.
Tror du de kommer slå igenom?

Min magkänsla säger att de inte kommer att göra det.
EMD kom, och finns fortfarande. Det gick bättre för dem än väntat. Men frågan är om det kommer funka med en till pojkgrupp med idoldeltagare. Jag vet att jag kommer få många unga tjejers ilskna blickar mot mig nu, men jag tycker faktiskt ingen av dem var superbra under idol. Båda två hade sina svaga sidor, och röstmässigt så tyckte inte jag att någon av dem höll särskillt väl.
Men det kanske bara är min extremt känslighet vad gäller just musik och röster som säger så.
Istället för att starta fler pojkgrupper så hade jag gärna sett att några tjejer startade en grupp. Eller att det startas en grupp med både manliga och kvinnliga idoldeltagare. Något som också hade uppskattats från mig är om det startades ett band. Då de inte bara sjunger utan även står för musiken. Det finns många Idoldeltagare som faktiskt kan spela instrument riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0