Matlagning och slapp=)

Leeediiiiig! =)
Jag vaknade vid 8 i morse.. jätteirriterad, jag ville ju sova länge!
Men efter lite om och men somnar jag om och vaknar igen vid halv tolv. MYS!
Efter en macka till frukost så postade jag ett brev och handlade lite nyttigheter och onyttigher.
en MELON! =) MUMS, ost, lök och glass!
Ica hade massa rabatt på GB glassen... (halvliter för 5 kr!)
Så jag var onyttig...
Har dock inte ätit ännu ;)
Nu ligger potatisen i ugnen och väntar på att bli fina stekta klyftpotatisar. Sen ska hamburgaren stekas =)
Sen ni... en mumsig efterrätt :) Glass, melon och Jordgubbar!
När jag mumsat i mig allt så ska jag fortsätta att skissa. Och även fixa färdigt en skissblogg jag börjat med! :)
Där man rentav bara kan se allt jag skissat mm. =)
Woho! =)
KRam på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0